REKLAMACJE:
W przypadku, gdy:
towar jest niezgodny z zamówieniem urządzenie uległo awarii przesyłka jest niekompletna należy przesłać maila reklamacyjnego na adres [email protected]. Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik serwisu skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dalszej procedury reklamacyjnej.
Urządzenia, które nie zostały zakupione ze strony www.fontanny-ogrodowe.com.pl nie będą obsługiwane przez serwis.
Serwisowanie urządzeń po gwarancyjnych i zakupionych u innych dostawców Firma "JMK Business sp. z o.o." zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do serwisu urządzeń zakupionych u innych sprzedawców, a przekazywanych do serwisu Firmy "JMK Business sp. z o.o." po upływie terminu gwarancji. Jednocześnie Firma "JMK Business sp. z o.o." zastrzega, że urządzenia przekazywane do serwisu Firmy "JMK Business sp. z o.o.", u których wykryta zostanie wada fabryczna, naprawiane będą po uzyskaniu pisemnej zgody właściciela urządzenia i zaakceptowaniu ceny naprawy urządzenia.
Warunki reklamacji i gwarancji
Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową, zakupione w naszym sklepie przyznawana jest 12 miesięczna odpowiedzialność sprzedawcy. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać: dokładny adres reklamującego, dowód zakupu, kontakt telefoniczny, dokładny opis usterki. Sytuacje, w której usterkę stwierdzono wszystkie podane informacje muszą być CZYTELNE. Jeśli Państwa reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, to w zależności od typu produktu, wysyłka nastąpi: części wyposażenia (pompy, oświetlenie.. itp) - w przeciągu 2-3 dni roboczych, produkty, które będą musiały być wyprodukowane od 4 do 10 tygodni, od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na adres serwisu lub od dnia pozytwnie rozpatrzonej reklamacji. Serwis nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Przesyłki reklamacyjne niezawierające wymaganych danych z punktu 4 nie będą realizowane do czasu uzupełnienia danych lub dokumentów przez reklamującego. Przesyłki anonimowe, co, do których nie można ustalić danych wysyłającego po upływie 3 miesięcy będą utylizowane. Za datę przyjęcia reklamacji uznaje się datę dostarczenia przesyłki do firmy "JMK Business sp. z o.o." lub dzień dostarczenia przez reklamującego wymaganych dokumentów. Za datę wykonania naprawy uznaje się datę wysłania reklamowanego produktu do klienta. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawa reklamacji zakupionego towaru. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacji nie podlegają: Bezpieczniki Przewody zasilające Grzałki elektryczne, termostaty Produkty zalane woda Żarówki Uszkodzenia mechaniczne Uszkodzenia powstałe na skutek zapylenia. Usterki powstałe na skutek niewłaściwej konserwacji Produkty z przeceny, wyprzedaży ekspozycji lub gratisy. Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego montażu. Potłuczone podzespoły i akcesoria urządzeń Przewody komunikacyjne uszkodzone mechanicznie przez użytkownika. W przypadku, gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać: w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy, wymiany na nowy produkt jeśli naprawa jest niemożliwa. Uszkodzenia i braki towarowe w zamówieniach realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firm kurierskich będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie protokołu sporządzonego przez kuriera w momencie dostarczenia przesyłki. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Należy pamiętać, aby protokoły uszkodzenia były sporządzane rzetelnie i zgodnie z prawdą. Warunki przyjęcia i naprawy sprzętu:
towar do serwisu należy dostarczyć czysty wraz z towarem załączyć list reklamacyjny umieszczony poniżej (dokładny opis usterki oraz okoliczności jej stwierdzenia wraz z towarem załączyć podbitą kartę gwarancyjną (dotyczy napraw gwarancyjnych wraz z towarem załączyć kopię dowodu zakupu towaru oraz dane kontaktowe za zdiagnozowanie sprzętu serwis firmy "JMK Business sp. z o.o." pobiera opłatę w wysokości 50 zł netto Do czasu naprawy określonego w karcie gwarancyjnej należy doliczyć okres 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Czas do rozpatrzenia reklamacji liczony jest od momentu dostarczenia towaru wraz z pełną dokumentacją. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem reklamowanego towaru i późniejszym jego odbiorem z serwisu ponosi Klient. Serwis świadczy również naprawy pogwarancyjne.
Warunki reklamacji uszkodzonego towaru w dostawie W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub towaru, muszą Państwo w obecności kuriera spisać protokół szkody. Protokół musi zawierać: datę, godzinę dostarczenia, opis uszkodzeń, markę i model produktu, podpis kuriera. Po przesłaniu za pomocą formularza kontaktowego kompletu dokumentów tzn.: kopii protokołu szkody i listu przewozowego skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszej procedury reklamacyjnej. W przypadku, gdy towar mimo nienaruszonego opakowania w środku jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody.
Jeżeli Państwo nie dochowają powyższej procedury reklamacyjnej i nie zostanie wykonany wspólnie z przewoźnikiem protokół szkodowy na okoliczność uszkodzeń mechanicznych w momencie odbioru przesyłki, droga reklamacji zostanie zamknięta. Przyjecie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku, niezgodności lub uszkodzenia. Potwierdzając odbiór Kupujący uzyskuje prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru.
Reklamacje/gwarancje (fontanny klasyczne z konglomeratu i sztucznego kamienia):
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym Sklepie posiadają gwarancję producenta.
Wszystkie produkty wykonane z betonu architektonicznego dostępne w sklepie www.fontanny-ogrodowe.com.pl objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta od daty dostarczenia towaru Klientowi. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne – ukruszenia, pęknięcia, uszkodzone powłoki malowane oraz inne uszkodzenia spowodowane niedbałym i niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem oraz montażem zakupionych produktów niezgodnie z dołączoną instrukcją.
Gwarancji nie podlegają również uszkodzenia spowodowane niezabezpieczaniem produktów na okres zimowy, w których może zbierać się woda (dotyczy fontann oraz donic i wazonów), jak też przedmiotów z których nie została na okres zimowy usunięta ziemia (donice i wazony). Takie produkty radzimy okrywać na zimę folią lub plandeką.
Z uwagi na ręczne wykonanie każdego produktu z betonu architektonicznego, gwarancji nie podlegają i nie są traktowane jako wady:
-niewielkie odchyły w wymiarach;
-niewielkie odchyły w kolorze spowodowane różnymi odcieniami materiałów użytych do produkcji (kruszywa,piasek);
-zmiany w kolorystyce pod wpływem ich użytkowania;
-różnice w wykończeniu produktu (cieniowanie patyną), w porównaniu z tym co jest widoczne na fotografiach - produkty są wykonywane ręcznie i nie jest możliwe zrobienie dwukrotnie identycznego wykończenia.
Pozostałe produkty, takie jak: pompa fontannowa, impregnat do betonu, kleje, tabletki chlorowe do wody fontannowej i inne dodatkowe przedmioty, które można zakupić w naszym Sklepie jako dodatkowe, mają datę gwarancji określoną przez producenta.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania, aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Sklep www.fontanny-ogrodowe.com.pl obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.
W przypadku, gdy produkt:
-jest niezgodny z opisem widniejącym na Zamówieniu;
-nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć;
-nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep www.fontanny-ogrodowe.com.pl zapewnił Klienta;
-nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep www.fontanny-ogrodowe.com.pl przy zawarciu umowy;
-został wydany Klientowi w stanie niezupełnym;
Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Sklep www.fontanny-ogrodowe.com.pl nie odpowiada za niezgodność produktu, gdy kupujący w chwili zawarcia zamówienia o tej niezgodności wiedział.
Przed odebraniem przesyłki od kuriera firmy spedycyjnej prosimy zawsze sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami..
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, kurier sporządza protokół szkody, który wraz z listem przewozowym i kopią faktury jest podstawą do reklamacji.
Jeżeli jednak zakupiony produkt okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie www.fontanny-ogrodowe.com.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany towar nie może nosić śladów używania - każdy element produktu musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, produkt dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Prawo zwrotu towaru nie przysługuje w odniesieniu do towarów wytworzonych na indywidualne zamówienie Klienta lub indywidualnie wykończonych według życzeń Klienta (np. wybrana kolorystyka produktu).