REKLAMACJE:

W przypadku, gdy:

towar jest niezgodny z zamówieniem urządzenie uległo awarii przesyłka jest niekompletna należy przesłać maila reklamacyjnego na adres [email protected]. Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik serwisu skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dalszej procedury reklamacyjnej.

Urządzenia, które nie zostały zakupione ze strony www.fontanny-ogrodowe.com.pl nie będą obsługiwane przez serwis.

Serwisowanie urządzeń po gwarancyjnych i zakupionych u innych dostawców Firma "JMK Business sp. z o.o." zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do serwisu urządzeń zakupionych u innych sprzedawców, a przekazywanych do serwisu Firmy "JMK Business sp. z o.o." po upływie terminu gwarancji. Jednocześnie Firma "JMK Business sp. z o.o." zastrzega, że urządzenia przekazywane do serwisu Firmy "JMK Business sp. z o.o.", u których wykryta zostanie wada fabryczna, naprawiane będą po uzyskaniu pisemnej zgody właściciela urządzenia i zaakceptowaniu ceny naprawy urządzenia.


Warunki reklamacji i gwarancji

Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową, zakupione w naszym sklepie przyznawana jest 12 miesięczna odpowiedzialność sprzedawcy. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać: dokładny adres reklamującego, dowód zakupu, kontakt telefoniczny, dokładny opis usterki. Sytuacje, w której usterkę stwierdzono wszystkie podane informacje muszą być CZYTELNE. Jeśli Państwa reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, to w zależności od typu produktu, wysyłka nastąpi: części wyposażenia (pompy, oświetlenie.. itp) - w przeciągu 2-3 dni roboczych, produkty, które będą musiały być wyprodukowane od 4 do 10 tygodni, od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na adres serwisu lub od dnia pozytwnie rozpatrzonej reklamacji. Serwis nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Przesyłki reklamacyjne niezawierające wymaganych danych z punktu 4 nie będą realizowane do czasu uzupełnienia danych lub dokumentów przez reklamującego. Przesyłki anonimowe, co, do których nie można ustalić danych wysyłającego po upływie 3 miesięcy będą utylizowane. Za datę przyjęcia reklamacji uznaje się datę dostarczenia przesyłki do firmy "JMK Business sp. z o.o." lub dzień dostarczenia przez reklamującego wymaganych dokumentów. Za datę wykonania naprawy uznaje się datę wysłania reklamowanego produktu do klienta. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawa reklamacji zakupionego towaru. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacji nie podlegają: Bezpieczniki Przewody zasilające Grzałki elektryczne, termostaty Produkty zalane woda Żarówki Uszkodzenia mechaniczne Uszkodzenia powstałe na skutek zapylenia. Usterki powstałe na skutek niewłaściwej konserwacji Produkty z przeceny, wyprzedaży ekspozycji lub gratisy. Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego montażu. Potłuczone podzespoły i akcesoria urządzeń Przewody komunikacyjne uszkodzone mechanicznie przez użytkownika. W przypadku, gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać: w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy, wymiany na nowy produkt jeśli naprawa jest niemożliwa. Uszkodzenia i braki towarowe w zamówieniach realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firm kurierskich będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie protokołu sporządzonego przez kuriera w momencie dostarczenia przesyłki. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Należy pamiętać, aby protokoły uszkodzenia były sporządzane rzetelnie i zgodnie z prawdą. Warunki przyjęcia i naprawy sprzętu:

towar do serwisu należy dostarczyć czysty wraz z towarem załączyć list reklamacyjny umieszczony poniżej (dokładny opis usterki oraz okoliczności jej stwierdzenia wraz z towarem załączyć podbitą kartę gwarancyjną (dotyczy napraw gwarancyjnych wraz z towarem załączyć kopię dowodu zakupu towaru oraz dane kontaktowe za zdiagnozowanie sprzętu serwis firmy "JMK Business sp. z o.o." pobiera opłatę w wysokości 50 zł netto Do czasu naprawy określonego w karcie gwarancyjnej należy doliczyć okres 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Czas do rozpatrzenia reklamacji liczony jest od momentu dostarczenia towaru wraz z pełną dokumentacją. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem reklamowanego towaru i późniejszym jego odbiorem z serwisu ponosi Klient. Serwis świadczy również naprawy pogwarancyjne.

Warunki reklamacji uszkodzonego towaru w dostawie W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub towaru, muszą Państwo w obecności kuriera spisać protokół szkody. Protokół musi zawierać: datę, godzinę dostarczenia, opis uszkodzeń, markę i model produktu, podpis kuriera. Po przesłaniu za pomocą formularza kontaktowego kompletu dokumentów tzn.: kopii protokołu szkody i listu przewozowego skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszej procedury reklamacyjnej. W przypadku, gdy towar mimo nienaruszonego opakowania w środku jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody.

Jeżeli Państwo nie dochowają powyższej procedury reklamacyjnej i nie zostanie wykonany wspólnie z przewoźnikiem protokół szkodowy na okoliczność uszkodzeń mechanicznych w momencie odbioru przesyłki, droga reklamacji zostanie zamknięta. Przyjecie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku, niezgodności lub uszkodzenia. Potwierdzając odbiór Kupujący uzyskuje prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru.


Reklamacje/gwarancje (fontanny klasyczne z konglomeratu i sztucznego kamienia):

Gwarancja

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym Sklepie posiadają gwarancję producenta.

Wszystkie produkty wykonane z betonu architektonicznego dostępne w sklepie www.fontanny-ogrodowe.com.pl objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta od daty dostarczenia towaru Klientowi. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne – ukruszenia, pęknięcia, uszkodzone powłoki malowane oraz inne uszkodzenia spowodowane niedbałym i niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem oraz montażem zakupionych produktów niezgodnie z dołączoną instrukcją.

Gwarancji nie podlegają również uszkodzenia spowodowane niezabezpieczaniem produktów na okres zimowy, w których może zbierać się woda (dotyczy fontann oraz donic i wazonów), jak też przedmiotów z których nie została na okres zimowy usunięta ziemia (donice i wazony). Takie produkty radzimy okrywać na zimę folią lub plandeką.

Z uwagi na ręczne wykonanie każdego produktu z betonu architektonicznego, gwarancji nie podlegają i nie są traktowane jako wady:

-niewielkie odchyły w wymiarach;

-niewielkie odchyły w kolorze spowodowane różnymi odcieniami materiałów użytych do produkcji (kruszywa,piasek);

-zmiany w kolorystyce pod wpływem ich użytkowania;

-różnice w wykończeniu produktu (cieniowanie patyną), w porównaniu z tym co jest widoczne na fotografiach - produkty są wykonywane ręcznie i nie jest możliwe zrobienie dwukrotnie identycznego wykończenia.

 

Pozostałe produkty, takie jak: pompa fontannowa, impregnat do betonu, kleje, tabletki chlorowe do wody fontannowej i inne dodatkowe przedmioty, które można zakupić w naszym Sklepie jako dodatkowe, mają datę gwarancji określoną przez producenta.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania, aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacja

Sklep www.fontanny-ogrodowe.com.pl obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad. 

W przypadku, gdy produkt:

-jest niezgodny z opisem widniejącym na Zamówieniu;

-nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć;

-nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep www.fontanny-ogrodowe.com.pl zapewnił Klienta;

-nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep www.fontanny-ogrodowe.com.pl przy zawarciu umowy;

-został wydany Klientowi w stanie niezupełnym;

Klient ma prawo do złożenia reklamacji.


Sklep www.fontanny-ogrodowe.com.pl nie odpowiada za niezgodność produktu, gdy kupujący w chwili zawarcia zamówienia o tej niezgodności wiedział.

Przed odebraniem przesyłki od kuriera firmy spedycyjnej prosimy zawsze sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami..

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, kurier sporządza protokół szkody, który wraz z listem przewozowym i kopią faktury jest podstawą do reklamacji.

Jeżeli jednak zakupiony produkt okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Przed dokonaniem reklamacji skontaktuj się z nami e-mailem lub telefonicznie i powiadom o chęci zareklamowania produktu. Nasza firma zamówi kuriera w celu odebrania reklamowanego produktu w dogodnym dla Ciebie terminie.
  2. Prześlij do nas odpowiednio zabezpieczony na czas transportu produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego wypełnione pisemne oświadczenie.
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym produktem poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez jedną z form: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

Zwrot towaru

Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie www.fontanny-ogrodowe.com.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany towar nie może nosić śladów używania - każdy element produktu musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, produkt dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Prawo zwrotu towaru nie przysługuje w odniesieniu do towarów wytworzonych na indywidualne zamówienie Klienta lub indywidualnie wykończonych według życzeń Klienta (np. wybrana kolorystyka produktu).